For details: send *Telecon* by WhatsApp to 9830159838 (9 AM to 6 PM, Mon to Sat) from your mobile number or send email with Subject *Telecon* to nayan.reception@gmail.com
বিস্তারিত জানুন: আপনার মোবাইল থেকে হোয়াটসঅ্যাপে *টেলিকন* লিখে 9830159838 (9 AM to 6 PM, Mon to Sat) নম্বরে পাঠান অথবা সাবজেক্ট *টেলিকন* এর সাথে nayan.reception@gmail.com এ ইমেইল পাঠান
1. Patient Name:
2. Age & Sex:
3. Old / New Patient:
4. ID No (For old patient only and if available):
Once we receive your request we will guide you through the next steps.
You will also require to do the following:
1. Provide written Consent
2. Send Photo ID of Patient showing age
3. Send Fee of Rs 800 by NEFT/ IMPS or QR code scan through Payment App. You will receive a receipt
4. Send images/ reports: This helps in record keeping and proper advice. We will send you sample image for guidance.
Consultation will be through WhatsApp chat and Video call. Both will be recorded for documentation purpose.
Language for written response from Doctor: English only
Patient may write complaints or speak in Bangla or Hindi during telephone/ video call
ডাক্তার থেকে লিখিত প্রতিক্রিয়ার ভাষা: শুধুমাত্র ইংরেজি
রোগী বাংলায় অভিযোগ লিখতে পারেন বা টেলিফোনে
অথবা ভিডিও তে কথা বলতে পারেন
डॉक्टर से लिखित प्रतिक्रिया के लिए भाषा: केवल अंग्रेजी
रोगी हिंदी में शिकायत लिख सकते हैं
या टेलीफोन / वीडियो कॉल के दौरान हिंदी में बोल सकते हैं
You will receive a written Prescription after the consultation.
You may write or call back to seek clarifications on the prescription